-

  • नयाँ खबर

    04 April, 2014

    आमा त सबैको एउटै हुन्छिन



    आमा त सबैको एउटै हुन्छिन 

    फेसबुकमा अचम्म( अचम्मका कथाहरु पढ्न पाईन्छ। हेर्नुस् त११ म बसबाट ओर्लेपछी थाहा भयो कि मेरो पकेट काटिएको रहेछ । पकेटमा मैले आमालाई लेखेको चिट्ठी र ५०० रुपैया थियो । चिट्ठीमा मैले लेखेको थिएँ( ुआमा मेरो नोकरी छुट्यो अब केहि दिन तपाईंलाई पैसा पठाउन सक्दिनँ । यही ५०० ले काम चलाउदै गर्नु होला । नपुगेमा सापटी गरेर चलाउनु होला ।ु आमालाई अर्को चिट्ठी पठाउन सकेको थिइनँ । मेरो ५०० रुपैया गई सकेको थियो । हुन त ५०० रुपैया ठुलो कुरो त होइन तर जगिर छुटेको मान्छेलाई त्यो ५०० पनि ५००० भन्दा कम हुँदैन । केहि दिन पछी मैले आमाको चिट्ठी पाएँ । चिट्ठी खोल्नु भन्दा पहिला मैले सोचेँ( पक्कै पनि पैसा पठाउन भनेर लेख्नु भयो होला। तर चिट्ठी पढ्दा म दङ्ग परेँ । चिट्ठीमा लेखेको थियो( ुछोरा तैले पठाएको १००० रुपैयाँ मेरो हात पर्‍यो । तैले मेरो कती धेरै ख्याल राख्छस है ।ु मेरो मनमा खुल्दुली हुन थाल्यो । आखिर कस्ले पठायो होला आमालाई पैसारु केहि दिन पछी मलाई अर्को चिट्ठी हात पर्‍यो जसमा लेखेको थियो( ुतिम्रो ५०० र मेरो ५०० रुपैयाँ गरेर १००० रुपैया तिम्रो आमालाई पठाएको छु । चिन्ता नगर । आमा त सबैको एउटै हुन्छिन नि होईन ररु आमा भोकै बसेको कस्ले हेर्न सक्छ र१ उही तिम्रो, पकेटमार  ..... Copy .... पत्रकार  Suraj Khanal को फोसबुक प्रोपाईलवाट





    कृपया Post पढिसकेपछी आफ्नो सल्ला, सुझाब / टिप्पणी दिन नभुल्नुहोला । तपाईको सल्ला सुझाबले नै हाम्रो जोश जागर मिल्ने छन् र केहि गर्ने हौसला प्राप्त गर्दछौ. । Thank you
    • यसमा तपाइको मत
    • Facebook Comment

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: आमा त सबैको एउटै हुन्छिन Rating: 5 Reviewed By: Mero samay

    सुचना :

    सुचना :— यदि तपाईसँग कुनैपनि लेख, रचना, गित, गजल, कविता छ भने, हाम्रो इमेल madhayanepalsandesh@gmail.com मा पठाउन हुन अनुरोध गर्दछौँ । तपाईको उत्कृष्ट समाग्री हामी क्रमशः प्रकाशन गर्दै जानेछौँ ।
    Scroll to Top